Αξιολόγηση του των υπερμεσικών ψηφιακών εφαρμογών με έμφαση στην αξιολόγηση της προόδου μαθητών που τις χρησιμοποίησαν και στην αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/1127 http://repository.edulll.gr/1127
Η παρούσα αξιολόγηση αφορά στην ποιοτική έρευνα λογισμικού που αναπτύχθηκε στο έργο «Υπερ-Δομή». Βασίστηκε σε συνεντεύξεις με τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα εκπαιδευτικούς και περιλαμβάνει την αξιολόγηση των δραστηριοτήτων των μαθητών κατά τη χρησιμοποίηση του λογισμικού και την αξιολόγηση των συμπερασμάτων των εκπαιδευτικών που χρησιμοποίησαν στην εκπαιδευτική διαδικασία το λογισμικό. Από την ποιοτική αξιολόγηση του λογισμικού προκύπτει ότι αυτό είναι σχεδιασμένο και προσαρμοσμένο έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις βασικές μαθησιακές ανάγκες των μαθητών με αυτισμό.