‘’Ακούω και ξεχνάω, βλέπω και θυμάμαι, κάνω και καταλαβαίνω’’. Από αυτή την κινέζικη παροιμία φαίνεται ότι το πείραμα λόγω των σκοπών που υπηρετεί είναι τελείως απαραίτητο, στη διδασκαλία. Τι γίνεται όμως με τους μαθητές που (λόγω φυσικών αδυναμιών) δεν μπορούν να εκτελέσουν πειράματα; Και αυτοί δικαιούνται το προνόμιο δράσης πάνω στα αντικείμενα. Η χρήση πολυμέσων δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας περιβαλλόντων που να πλησιάζουν την πραγματικότητα, ενισχύοντας συγχρόνως και την αυτενέργεια των μαθητών. Η παρούσα εργασία προτάσσει μια εφαρμογή ‘’single click’’ που στοχεύει στο να εντάξει σε πειραματική διαδικασία παιδιά με κινητικά προβλήματα. Είναι μια πολυμεσική εφαρμογή που περιλαμβάνει πειράματα οξέων και αποτελεί ένα γνωστικό εργαλείο για μαθητές Γ’ Γυμνασίου.
Γ’ Γυμνασίου, Προσομοίωση πειράματος, Διδασκαλία πειράματος, Διδασκαλία σε άτομα με ειδικές ανάγκες, Κινητικά προβλήματα, AMEA, Οξέα, Υπολογιστής, Διδακτική, Τεχνολογία στην εκπαίδευση, Πολυμεσικό
Spatial Coverage
Greece
Notes
Πρόκειται για υλικό από 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας & Επικοινωνίας στη Διδακτική πράξη», Σύρος, 2003
Type
Text (Conference or workshop item (Paper))
Project Notes
Το Πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το "Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης" (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ., Ενέργεια 3.2.α) του ΥΠΕΠΘ (Β' και Γ' ΚΠΣ, 1998-2003).