Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιαστεί ένας εναλλακτικός τρόπος παρουσίασης κάποιων θεμάτων Χημείας, κάνοντας χρήση της εικόνας. Έτσι επιλέγοντας κάποια πολύ γνωστά παραδείγματα Χημείας από την καθημερινή ζωή, επιδιώκεται με έναν ευχάριστο τρόπο να κεντριστεί το ενδιαφέρον του μαθητή (Β΄ και Γ΄ Λυκείου)-σπουδαστή (Χημείας). Η παρουσίαση της εργασίας γίνεται με τη χρήση εικονογραφημένων κειμένων και σχεδίων (κόμικς), τα οποία δομούν και την πολυμεσική εφαρμογή. Τα κόμικς αποτελούν μια μορφή αφήγησης μέσω εικόνων που παρατάσσονται με χρονική σειρά, συνοδεύονται από κείμενα και αφηγούνται μια ιστορία
Πρόκειται για υλικό από το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας & Επικοινωνίας στη Διδακτική πράξη», Σύρος, 2003
Type
Text (Conference or workshop item (Paper))
Project Notes
Το Πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το "Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης" (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ., Ενέργεια 3.2.α) του ΥΠΕΠΘ (Β' και Γ' ΚΠΣ, 1998-2003).