|
Abstract | Περιλαμβάνονται άρθρα που σχετίζονται με τα δύο φύλα στην εκπαίδευση, δημοσιευμένα σε εφημερίδες ως εξής: 1) Εφημερίδα Το Βήμα: • Λίζα Βάρβογλη, «Οι παράγοντες οι οποίοι διαµορφώνουν τις διαφορές απόδοσης στα θετικά µαθήµατα µεταξύ των δύο φύλων . Γιατί τα κορίτσια υστερούν στα µαθηµατικά. Τα αρνητικά συναισθήµατα των µαθητριών για τους αριθµούς οφείλονται στις προκαταλήψεις που τους εµφυσούν δάσκαλοι, γονείς και συµµαθητές» , Το ΒΗΜΑ, 10/06/2001 • Νότα Τρίγκα, «Λουίζ Nτέρμαν-Σπαρκς : Στο σχολείο δεν έχουν θέση οι µεροληπτικές συµπεριφορές», Το ΒΗΜΑ, 16/10/2005 • Κατερίνα Κολιού, «Όλος ο κόσμος ένα σχολείο», BHMAGAZINO 2) Εφημερίδα Ελευθεροτυπία: • Ρούλα Παππά-Σουλουνιά, «Το «άβατο» των πανεπιστηµίων», ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 20/11/2005 • «UNICEF 50% των κοριτσιών στον αραβικό κόσµο, αναλφάβητα», ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 12/04/2005 • Βούλα Λαμπροπούλου, «Οι γυναίκες είναι περισσότερες, αριστεύουν, αλλά δεν εξελίσσονται. Τα πανεπιστήµια της ανισότητας», ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 21/04/2001 • Θάλεια Δραγώνα, «Παρέμβαση: Αλλαγές στις παραδοσιακές ταυτότητες των φύλων είναι αλλαγές στις ηγεµονικές πρακτικές», ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 16/05/2006 • Δημήτρης Νανούρης, «Ο χάρτης των δύο φύλων στα ΑΕΙ», ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 07/08/2005 3) Εφημερίδα Tο ‘Εθνος: • Xρ. Στασινόπουλος, «Γυναίκα πρόεδρος στο Xάρβαρντ», ΤΟ ΕΘΝΟΣ, 13/02/2007 • Νικολ. Τρίγκα, «Θηλυκή κατάληψη στα ΑΕΙ», ΤΟ ΕΘΝΟΣ, 05/05/2007 4) Εφημερίδα Καθημερινή: • Λίνα Γιάνναρου, «Γένους αρσενικού τα ελληνικά AEI. Mόνο το 27% των µελών ∆EΠ είναι γυναίκες και καµία πρύτανης», Καθηµερινή, 30/1/2005 • «Mπορεί τελικά µια γυναίκα να γίνει Aϊνστάιν;» , Καθηµερινή, 13/3/2005 • Μαργαρίτα Πουρνάρα, «Mεγαλώνει το χάσµα κοριτσιών – αγοριών», Καθηµερινή, 19/9/2003 5) Εφημερίδα Τα Νέα • Αριστοτέλια Πελώνη, «Γένους αρσενικού η πανεπιστηµιακή καριέρα», Τα Νέα, 26/01/2001 |
Licencee | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Contractor | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
Language | Greek | Extent | 50 pages |
Alternative Web page | http://www.isotita-epeaek.gr/articles.htm |
Subject | οργάνωση της εκπαίδευσης εκπαιδευτική πολιτική ισότητα των φύλων αγώνας κατά των διακρίσεων διακρίσεις λόγω φύλου δικαιώματα της γυναίκας θέση της γυναίκας ίση μεταχείριση πανεπιστήμιο νηπιαγωγείο πρωτοβάθμια εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση διδακτικό υλικό |
Keywords | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό, Υποστηρικτικό υλικό, Φύλα, Γυναίκες, Ανισότητες, Μαθηματικά, Πανεπιστημιακή καριέρα, Μέλος ΔΕΠ, Εκπαιδευτικός | Spatial Coverage | Greece | Education Level | Υποχρεωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | Intended User Role | Student Professor | Notes | Ειδικό υποστηρικτικό υλικό, στο πλαίσιο του έργου "Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία". Στη υλοποίηση του έργου εμπλέκεται διδακτικό και επιστημονικό προσωπικό του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), του Παντείου Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (ΠΙ) |
Type | Text (Newspaper article, Education ) | Scientific Coordinator | Μαραγκουδάκη, Ελένη |
Project URL | http://www.isotita-epeaek.gr/welcome.htm |
Project Notes | ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ-2000-2006 – Μέτρο 4.1 – Ενέργεια 4.1.1 "Προγράμματα υποστήριξης αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης γυναικών" – Κατηγορία Πράξης 4.1.1.δ "Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία" |
|