Π5.1Προτυποποίηση Τεκμηρίωσης Πινάκων : Δράση 2. Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στον τομέα του πολιτισμού και δημιουργία αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού: Υποδράση 2.3. Εκπαιδευτική τεκμηρίωση πινάκων
Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/1674 http://repository.edulll.gr/1674
Το παρόν παραδοτέο εισάγει τις προδιαγραφές προς τις οποίες θα προσαρμοστεί η τεκμηρίωση. Αποτελεί μοναδική πρωτοτυπία της παρούσας εργασίας η προσπάθεια να μελετηθεί η υφολογική διαφορά των γραπτών κειμένων που απευθύνονται σε παιδιά από αυτά που απευθύνονται σε ενήλικες έτσι ώστε ανάλογα να διαμορφωθεί και η τεκμηρίωση στην Βάση Δεδομένων του ιδρύματος (Κεφάλαιο 2). Στο Κεφάλαιο 3 περιγράφονται σαφώς τα λεξιλόγια Getty με τα οποία θα είναι συμβατοί οι θησαυροί που θα αναπτυχθούν για τις τεκμηριωτικές ανάγκες του έργου.Τέλος, στο Κεφάλαιο 4 δίνονται προδιαγραφές για την διατύπωση των διαφόρων πληροφοριών που συνιστούν την τεκμηρίωση ενός κινητού μνημείου (χρονολογίες, διαστάσεις κλπ).
Licencee
Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών & Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
Contractor
Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών & Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
Contractor
ΙΕΛ – Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου / ΑΘΗΝΑ – Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής των Επικοινωνιών και της Γνώσης