| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/1763 http://repository.edulll.gr/1763 |
| PDF (110.17 MB)
|
|
|
Abstract | Ο οδηγός του εκπαιδευτικού για τη Χημεία της Α΄ και Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου στοχεύει στην υποστήριξη του εκπαιδευτικού ώστε να μπορέσει να υλοποιήσει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο το νέο Πρόγραμμα Σπουδών (Π.Σ.). Ο οδηγός δεν επιδιώκει να δώσει στον εκπαιδευτικό «συνταγές» για το τι θα κάνει στην τάξη του, αλλά προσπαθεί να τον υποστηρίξει σε ζητήματα που αφορούν στον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση της διδασκαλίας, να τον βοηθήσει να αναζητά καινοτόμες δράσεις, να αξιοποιεί τα σύγχρονα ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα και να συνδέει το μάθημα με την κοινωνία και την καθημερινή ζωή. Ο οδηγός στοχεύει στην υποστήριξη του διδάσκοντα στο να προσαρμόζει τη διδασκαλία του σύμφωνα με τους στόχους του Π.Σ. και να καθορίζει τα μέσα με τα οποία θα μπορέσει να τους επιτύχει, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες των μαθητών. Ακόμα, ο οδηγός τον βοηθάει να σχεδιάζει τα εργαλεία με τα οποία θα αξιολογήσει την επίτευξη των στόχων, να επιλέγει και να αναπτύσσει εκπαιδευτικό υλικό, να προγραμματίζει την κατανομή των διδακτικών ωρών και τέλος να πειραματίζεται με νέες διδακτικές προσεγγίσεις. Ο οδηγός του εκπαιδευτικού για τη Χημεία της Γ΄ Λυκείου περιέχει: 1. Διαγράμματα ροής για κάθε ενότητα 2. Έντεκα (11) σχέδια μαθήματος, καθώς και φύλλο αξιολόγησης της διδασκαλίας 3. Όλο το απαιτούμενο θεωρητικό υπόβαθρο που συνδράμει τον εκπαιδευτικό με γνώσεις και τεχνογνωσία απαραίτητες για τη διδασκαλία. |
Contributor | Other: Παυλάτου, Ευαγγελία (Αξιολόγηση - Συντονίστρια)
; Μαυρόπουλος, Αβραάμ (Αξιολόγηση)
; Λευκοπούλου, Σουλτάνα (Αξιολόγηση)
; Αποστολόπουλος, Κωνσταντίνος (Αξιολόγηση)
; Καφετζόπουλος, Κωνσταντίνος (Επιστημονική εποπτεία)
; Αγγελόπουλος, Βασίλειος (Εκπόνηση)
; Βαμνιές, Δημήτριος (Εκπόνηση)
; Κοψίδας, Γεράσιμος (Εκπόνηση)
; Παπαδόπουλος, Χρήστος (Εκπόνηση)
; Στεφανίδου, Παναγιώτα (Εκπόνηση)
; Φαλδάμη, Ελένη (Εκπόνηση)
|
Licencee | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Contractor | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Language | Greek | Date | 2015 |
Extent | 362 pages |
Subject | εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρόγραμμα διδασκαλίας διδακτικό υλικό χημεία |
Keywords | Μέση εκπαίδευση, Λύκειο, Διδασκαλία, Διδακτική, Προγράμματα σπουδών, Εκπαιδευτικό υλικό, Μαθησιακό υλικό, Σχέδια μαθήματος, Εργαστηριακές ασκήσεις, Χημικά πειράματα | Education Level | Γενικό Λύκειο, Α' Λυκείου, Β' Λυκείου , Γ' Λυκείου | Typical Age Range | 22+ |
Lesson | Χημεία |
Intended User Role | Professor | Is Related to | Πρόγραμμα Σπουδών: Χημεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο |
Type | Text (Guide) | Project Notes | Πράξη: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο Πρόγραμμα Σπουδών» στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3 – Οριζόντια Πράξη Υπεύθυνη Πράξης: Γεωργία Φέρμελη Υποέργο 9: «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών Γενικού Λυκείου, Μουσικών και Καλλιτεχνικών Λυκείων» |
|
|