Η παρούσα διδακτική ενότητα εστιάζει στην ανάλυση και τον σχολιασμό των κυριότερων σύγχρονων εξελίξεων και αλλαγών στο χώρο του τουριστικού μάρκετινγκ τόσο σε μικροοικονομικό όσο και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Αρχικά παρουσιάζει τα εργαλεία και τα κανάλια διανομής που μπορούν οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι προορισμοί να αξιοποιήσουν προκειμένου να προσεγγίσουν και να επικοινωνήσουν με τον πελάτη. Στη συνέχεια αναλύει τις ιδιαιτερότητες της προώθησης και της προβολής του προϊόντος που παράγουν και πωλούν οι τουριστικές επιχειρήσεις. Τέλος, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη σημασία και στην ανάλυση των κυριότερων μεθόδων τιμολόγησης των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών.