11η Διδακτική ενότητα. Τα σύγχρονα πολιτιστικά προϊόντα, χρήσεις της κληρονομιάς και της παράδοσης και παραγωγή της τοπικότητας ως μέσο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών τουριστικών προορισμών. Μέρος Β'
Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/2227 http://repository.edulll.gr/2227
Η παρούσα Διδακτική Ενότητα περιλαμβάνει την αποσαφήνιση της έννοιας της πολιτισμικής κληρονομιάς και της σχέσης της με τον τουρισμό. Συγκεκριμένα μέσα από τις εννοιολογικές προσεγγίσεις τόσο της κοινωνικής ανθρωπολογίας, της κοινωνιολογίας, της πολιτισμικής γεωγραφίας, του τουριστικού μάρκετινγκ, όσο και της πολιτισμικής τεχνολογίας, της φιλοσοφίας και του κλάδου των πολιτιστικών σπουδών, προσεγγίζεται και αναλύεται η κατανάλωση της κληρονομιάς ως προϊόν, μέσα στο πλαίσιο της σύγχρονης τουριστικής πρακτικής