Access to Higher Education in England - a report on the social, educational and institutional dimensions of demand for and supply of higher education in England
Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/3120 http://repository.edulll.gr/3120
Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, Διεθνείς πρακτικές, Ηνωμένο Βασίλειο
Type
Text (Study)
Deliverable Number
7 ΕΝ
Project Notes
Τίτλος πράξης: ΘΑΛΗΣ - Ενίσχυση της Διεπιστημονικής ή και Διιδρυματικής έρευνας και καινοτομίας με δυνατότητα προσέλκυσης ερευνητών υψηλού επιπέδου από το εξωτερικό μέσω της διενέργειας βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας αριστείας Τίτλος υποέργου : «ΘΑΛΗΣ-ΕΚΠΑ Πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Μελέτη των κοινωνικών, εκπαιδευτικών και θεσμικών διαστάσεων της ζήτησης Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, των προβλημάτων και των πολιτικών ικανοποίησής της – μια Συγκριτική και εμπειρική προσέγγιση»