Εξετάζεται κατά πόσο οι στόχοι του Προγράμματος ανταποκρίνονται αφενός στις ανάγκες σχολικής ένταξης των τσιγγανοπαίδων, αφετέρου κατά πόσο το Πρόγραμμα συμβάλλει στη δια βίου μάθηση του πληθυσμού στόχου. Για την αξιολόγηση του Προγράμματος επιλέχθηκε να ακολουθηθεί το μοντέλο CIPP που προκύπτει από τους βασικούς άξονες της μελέτης: το πλαίσιο (Context) μέσα στο οποίο υλοποιείται το Πρόγραμμα, τις εισροές (Input) που προβλέπει, τη διαδικασία (Process) υλοποίησής του και τα προϊόντα (Product), ευρύτερα τα αποτελέσματα και τις επιπτώσεις του Προγράμματος.