Το συγκεκριμένο βιβλίο έχει στόχο να βοηθήσει στη διδασκαλία της Λογοτεχνίας σε μειονοτικούς μαθητές. Επιδιώκει να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν τις όποιες καινοτομίες παρουσιάζουν τα διδακτικά υλικά στη διαμόρφωση και οργάνωση της διδακτέας ύλης, καθώς επίσης και τη λογική που διέπει τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και γενικότερα, τη διδακτική μεθοδολογία τους. Επιπλέον, προσπαθει να αξιοποιήσει την εμπειρία που κατακτήθηκε από την πειραματική εφαρμογή των διδακτικών υλικών και τις επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών και συζητά προβλήματα ή απορίες που προέκυψαν, και είναι δυνατόν να προκύψουν, κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής πράξης.