Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής και κοινωνικής πραγματικότητας στην Ήπειρο, παρουσιάζονται οι εξής ενότητες: (α) δημογραφικά στοιχεία τσιγγάνικων πληθυσμών στην Ήπειρο, (β) παρεμβάσεις για την εύρεση χώρου μόνιμης εγκατάστασης τσιγγάνικων πληθυσμών, (γ) δράση στα σχολεία και (δ) νέα ερευνητικά πεδία.
Απουσία από το μάθημα, Άτακτη φοίτηση, Δημόσιο σχολείο, Διακρίσεις, Διαπολιτισμικότητα, Εκπαίδευση εκπαιδευτών, Εκπαιδευτικό έργο, Εκπαιδευτικό σύστημα, Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτών, Κοινωνική ζωή, Παρακολούθηση του μαθήματος, Παρουσία των μαθητών, Περιθωριοποίηση, Πολυπολιτισμικότητα, Συνεκπαίδευση, Συνθήκες διαβίωσης, Κοινωνική ένταξη, Σχολική αποτυχία, Σχολική διαρροή, Σχολική ένταξη, Κοινωνικές προκαταλήψεις, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες, Ρομά, Νομός Ιωαννίνων, Νομός Άρτας, Νομός Πρέβεζας
Spatial Coverage
Epirus
Notes
Η εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.