Διατυπώνονται οι στόχοι και προσδιορίζονται τα κύρια στοιχεία της 2ης φάσης του προγράμματος "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο" που βρίσκεται στον 5ο χρόνο της οργανικής λειτουργίας του, διάστημα στο οποίο παρεμβλήθηκαν 2 έτη που τελούσε σε αναστολή.
Απουσία από το μάθημα, Άτακτη φοίτηση, Δημόσιο σχολείο, Διακρίσεις, Διαπολιτισμικότητα, Εκπαίδευση εκπαιδευτών, Εκπαιδευτικό έργο, Εκπαιδευτικό σύστημα, Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτών, Κοινωνική ζωή, Παρακολούθηση του μαθήματος, Παρουσία των μαθητών, Περιθωριοποίηση, Πολυπολιτισμικότητα, Συνεκπαίδευση, Συνθήκες διαβίωσης, Κοινωνική ένταξη, Σχολική αποτυχία, Σχολική διαρροή, Σχολική ένταξη, Κοινωνικές προκαταλήψεις, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες, Ρομά
Notes
Η εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.