Σκοπός της εισήγησης είναι να δειχτεί η πολύπλοκη κοινωνική κατασκευή της ταυτότητας των τσιγγάνων στην πόλη της Φλώρινας, να αναδειχτεί το ζήτημα της αποδοχής των ρόμηδων μαθητών από τους συμμαθητές τους και η παρουσίαση των πρώτων ενεργειών για μια πιθανή παρέμβαση στα σχολεία της πόλης.
Απουσία από το μάθημα, Άτακτη φοίτηση, Δημόσιο σχολείο, Διακρίσεις, Διαπολιτισμικότητα, Εκπαίδευση εκπαιδευτών, Εκπαιδευτικό έργο, Εκπαιδευτικό σύστημα, Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτών, Κοινωνική ζωή, Παρακολούθηση του μαθήματος, Παρουσία των μαθητών, Περιθωριοποίηση, Πολυπολιτισμικότητα, Συνεκπαίδευση, Συνθήκες διαβίωσης, Κοινωνική ένταξη, Σχολική αποτυχία, Σχολική διαρροή, Σχολική ένταξη, Κοινωνικές προκαταλήψεις, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες, Ρομά, Φλώρινα
Spatial Coverage
Macedonia>West Macedonia
Notes
Η εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.