| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/970 http://repository.edulll.gr/970 |
|
Abstract | Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο εκπόνησε Ενιαίο Διαθεματικό Πλαίσιο και νέα Ανα-λυτικά Προγράμματα Σπουδών. Η προσπάθεια αυτή έγινε για να εναρμονισθούν τα Προγράμματα Σπουδών της γενικής εκπαίδευσης με τα καινούργια δεδομένα της κοινωνίας της πληροφορίας και της γνώσης, της πολυπολιτισμικότητας αλλά και της αναγνώρισης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών και των δικαιωμάτων τους για ένταξη και ισότιμη εκπαίδευση σε ένα ενιαίο σχολείο. Η ανάπτυξη των ΑΠΣ Ειδικής Αγωγής περιλαμβάνει 6 κατηγορίες μαθητών με ειδικές ανάγκες: α) με βαριά και μέτρια-ελαφριά νοητική καθυστέρηση, β) με προβλήματα ακοής, γ) με προβλήματα όρασης, δ) με κινητικές αναπηρίες, ε) με αυτισμό, ζ) με πολλαπλές αναπηρίες (τυφλοκωφά). Για καθεμία από τις παραπάνω 6 κατηγορίες ειδικών αναγκών αναπτύχθηκαν ειδικά ΑΠΣ ή έγιναν κατάλληλες προσαρμογές ή διαφοροποιήσεις των ΑΠΣ γενικής εκπαίδευσης σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε κατηγορίας. |
Author/Creator | Αντωνιάδου, Χρύσα; Ασωνίτου, Κατερίνα; Αφουξενίδης, Δημήτριος; Γκούμας, Αθανάσιος; Ζαγοραίος, Ιωάννης; Καλογεράκη, Ξανθή; Κάμηλαράκης, Γεώργιος; Καρζή, Θεοδώρα; Καρούτζου, Ελένη; Κάσση, Ειρήνη; Κονταράκης, Σπύρος; Κοτσαύτη, Σοφία; Κουντουρά, Αλεξάνδρα; Κυριακοπούλου, Σίβυλλα; Λαγός, Δημήτριος; Λαμπρογεώργου, Γεωργία; Λούμπος, Βασίλειος; Μελαχροπούλου, Ιωάννα; Μπαρούτας, Δημοσθένης; Πατσαντζόπουλος, Κων/νος; Σακελλαρίδη, Φωτεινή; Στόϊλα, Μαρία; Φιλιάνου, Ανδρονίκη; Ψυλλιά, Σοφία | Contributor | Research Team Head: Αλεβίζος, Γεώργιος
|
Licencee | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
Contractor | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
Language | Greek | Date | 2004 |
Extent | 360 pages |
Subject | άτομο με διανοητική μειονεξία άτομο με ειδικές ανάγκες άτομο με σωματική μειονεξία εργαζόμενος με ειδικές ανάγκες αυτονομία των ατόμων με ειδικές ανάγκες ενσωμάτωση των ατόμων με ειδικές ανάγκες |
Keywords | Ανάπηρος, Ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων, Αυτισμός, Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, Διαθεματικά προγράμματα σπουδών, Διανοητικά ανάπηρος, Εκμάθηση τεχνικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων, Κοινωνική και επαγγελματική αγωγή, Νευρολογικά ελαττώματα, Ορθοπεδικά ελαττώματα, Νοητική καθυστέρηση, Προβλήματα ακοής, Προβλήματα όρασης, Σωματικά ανάπηρος, Πολιτική αγωγή, Ελληνική γλώσσα, Μαθηματικά, Μελέτη περιβάλλοντος, Εικαστικά, Μουσική, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή, Αυτόνομη διαβίωση, Επαγγελματικός προσανατολισμός, Κεραμική, Κοπτική-Ραπτική, Υδραυλική, Ξυλουργική, Κηπουρική | Type | Text (Study) |
|
|