A- Ao A+
GR
Browse by "Subject (EuroVoc)" : "πολυγλωσσία"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 1 to 18 of 18

Full textDateTitleOrganisation
2004Social marginalization, cultural diversity and education: teachers' representations of Greek-Gypsy identityΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
1998Δίγλωσση εκπαίδευση και εκπαίδευση των Ρομ: απ’ την πλευρά των γονέων...: Μια έρευνα στο Δενδροπόταμο και στον ΕύοσμοΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Εκπαιδευτικοί και πολιτισμική ετερότητα: Αναπαραστάσεις των εκπαιδευτικών για τους τσιγγάνουςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο:«Διαπολιτισμική αγωγή και εκπαίδευση: Διδακτικές προσεγγίσεις στη διαπολιτισμική εκπαίδευση - γ΄ σεμινάριο»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο:« Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διδακτικές πρακτικές στο Γυμνάσιο»: Περιλήψεις εισηγήσεων - μέρος Α΄.-
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο:« Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διδακτικές πρακτικές στο Γυμνάσιο»: Περιλήψεις εισηγήσεων – μέρος Β΄.-
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο:«Διαφοροποίηση της διδασκαλίας σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον - α΄ Σεμινάριο»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο:«Διαφοροποίηση της διδασκαλίας σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον - β΄ Σεμινάριο»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο:«Διδάσκοντας φιλολογικά μαθήματα σε διαπολιτισμικές τάξεις»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο: «Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μικτές τάξεις» : Περιλήψεις εισηγήσεων-
2007Επιμορφωτικό Σεμινάριο: «Το σχολείο και η οικογένεια: δημιουργώντας γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2008Η αξιοποίηση των εικόνων στο μάθημα της ιστορίας στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας-
2008Η εκπόνηση διαθεματικών εργασιών ως μέσο διαπολιτισμικής προσέγγισης-
2004Η στάση του δασκάλου απέναντι στον δίγλωσσο μαθητήΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Μοντέλα εκπαιδευτικής πολιτικής αντιµετώπισης κοινωνικών-εκπαιδευτικών προβληµάτων στις σύγχρονες κοινωνίεςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Παραγωγή διδακτικού υλικού και πιλοτικές εφαρμογές του.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Τα ελληνικά των τσιγγάνων της Κέρκυρας: Κοινωνιογλωσσική πραγµατικότητα και σχολική προοπτική.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Φοιτητές και πολιτισμική ετερότητα : Εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των φοιτητών απέναντι στο διαφορετικό.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής



Showing results 1 to 18 of 18