Περιλαμβάνονται δύο κεφάλαια ώς εξής: Κεφάλαιο 1: Συντονισμός και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Το πρώτο μέρος του κεφαλαίου αυτού έχει σκοπό να δώσει μια πρώτη εικόνα για τα χαρακτηριστικά, το περιεχόμενο και τους στόχους των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στον τομέα της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Επιπλέον στο κεφάλαιο αυτό παρουσιάζονται παραδείγματα προγραμμάτων τα οποία απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς ή συντελεστές της ΤΕΕ και έχουν ενταχθεί στο ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ. Στο δεύτερο μέρος του κεφαλαίου παρουσιάζονται και αναλύονται τα βασικά στάδια του σχεδιασμού εκπαιδευτικών προγραμμάτων και στη συνέχεια περιγράφονται η μεθοδολογία και οι διαδικασίες υλοποίησης προγραμμάτων. Η παρουσίαση εμπλουτίζεται με παραδείγματα και ασκήσεις, ούτως ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή κατανόηση εννοιών και διαδικασιών, αλλά και η ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των εκπαιδευομένων. Κεφάλαιο 2: Στη Διαχείριση προγραμμάτων στο πλαίσιο λειτουργίας δομών ΣΕΠ. Εξοικείωση με προγράμματα ΕΠΕΑΕΚ Στο κεφάλαιο αυτό παρουσιάζονται αρχικά τα χαρακτηριστικά και οι στόχοι των προγραμμάτων που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΚ Ι, στον τομέα της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και στη συνέχεια αναλύονται τα έργα που αφορούν στην εκπαίδευση Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού στον τομέα της ΤΕΕ, στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ. Σκοπός του κεφαλαίου είναι η εξοικείωση με τη φιλοσοφία και το περιεχόμενο των πράξεων που προβλέπονται στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ, καθώς και η ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών από την εμπλοκή των εκπαιδευομένων σε προγράμματα που ήδη υλοποιήθηκαν.
Υλικό που περιλαμβάνει συνολικά δέκα ενότητες. Δημιουργήθηκε στα πλαίσια της επιμόρφωσης των Στελεχών των Γραφείων Σύνδεσης με την αγορά εργασίας και επαγγελματικού προσανατολισμού στα ΤΕΕ σε θέματα συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού. Υλοποιήθηκαν 2 κύκλοι επιμόρφωσης με συνολική διάρκεια 520 ώρες (250 ώρες ανά κύκλο και πρόγραμμα και 20 ώρες εκπόνηση εργασίας).