Το παρόν παραδοτέο εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος «Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα» που διδάσκεται στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών - ΕΚΠΑ. Σκοπός του παραδοτέου είναι η παρουσίαση εξειδικευμένων περιπτώσεων επιτυχημένων επιχειρηματιών και επιχειρήσεων με στόχο την εξοικείωση του σπουδαστή με τις έννοιες της «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ». Κεντρικός στόχος είναι να αποκτήσει ο σπουδαστής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης μία βασική εικόνα για τα ακόλουθα: • της ιστορικής και σύγχρονης εξέλιξης του εννοιολογικού περιεχομένου του όρου της επιχειρηματικότητας, • τη σχέση μεταξύ επιχειρηματικότητας και κουλτούρας για την ενθάρρυνση επιχειρηματικών πρωτοβουλιών, • σύγχρονες δράσεις και εργαλεία επιχειρηματικότητας με εφαρμογή στην εκπαίδευση, • εργαλεία αξιολόγησης Επιχειρηματικής ιδέας.
Πράξη: Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΚΕ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Υποέργο: Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΚΕ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Δράση: Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας (ΔΑΣΤΑ)