Το παρόν παραδοτέο εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος «Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα» που διδάσκεται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης καθώς και στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών - ΕΚΠΑ. Σκοπός του παραδοτέου είναι η παρουσίαση εξειδικευμένων περιπτώσεων επιτυχημένων επιχειρηματιών και επιχειρήσεων με στόχο την εξοικείωση του σπουδαστή με τις έννοιες της «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ» και της «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ», τη μεταξύ τους αλληλεπίδραση καθώς και τη σημασία αυτών στην αναπτυξιακή πορεία μιας επιχείρησης. Το παραδοτέο δομείται σε 4 κεφάλαια. Δεδομένου ότι οι φοιτητές των συγκεκριμένων τμημάτων του ΕΚΠΑ παρουσιάζουν μικρό βαθμό εξοικείωσης με τις έννοιες της Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας καθώς και με οικονομικούς όρους αλλά και προκειμένου να επιτευχθεί ολοκληρωμένος χαρακτήρας του παραδοτέου, τα δύο πρώτα κεφάλαια αναφέρονται σε βασικές έννοιες και όρους. Στο τρίτο κεφάλαιο, το οποίο αποτελεί τον βασικό άξονα της παρούσας μελέτης, παρουσιάζονται οι μελέτες περιπτώσεων. Η μελέτη ολοκληρώνεται με τα βασικά συμπεράσματα καθώς και με την παρουσίαση των σημαντικότερων χαρακτηριστικών της επιτυχημένης επιχείρησης, αλλά και των σημαντικότερων σφαλμάτων που πρέπει να αποφύγει ένας νέος επιχειρηματίας.
Πράξη: Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΚΕ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Υποέργο: Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΚΕ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Δράση: Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας (ΔΑΣΤΑ)