Ο εισηγητής μέσα από την εμπειρία του από την ενασχόλησή του με θέματα κυρίως αλφαβητισμού Τσιγγάνων, αναφέρεται στην εκπαιδευτική πολιτική στην ένταξη των Παιδιών Ρομά στο σχολείο, σε παράγοντες σχολικής αποτυχίας και τη σχολική διαρροή. Περιλαμβάνεται θεωρητικό πλαίσιο που εδράζεται στην εκπαιδευτική πολιτική και αφορά στην ένταξη περιθωριοποιημένων ομάδων στο σχολείο. Διατυπώνονται ευρύτερες εκπαιδευτικές προτάσεις.
Εκπαιδευτικό σύστημα, Διαπολιτισμικότητα, Πολυπολιτισμικότητα, Σχολική ένταξη, Σχολική αποτυχία, Σχολική διαρροή, Απουσία από το μάθημα, Παρακολούθηση μαθήματος, Παρουσία μαθητών, Διακρίσεις, Ρομά, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες
Intended User Role
Professor
Notes
Η εισήγηση έγινε στις 8 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη Ιωαννίνων