Στην εισήγησή τους οι ομιλητές επικεντρώνονται σε ένα ζήτημα: στη μετάβαση από το εκπαιδευτικό εκείνο μοντέλο το οποίο στηρίζεται στον πολιτισμικό –και όχι μόνο– διαχωρισμό των Τσιγγανοπαίδων σε μια ξεχωριστή ομάδα, σε ένα ξεχωριστό σχολείο, σε μια ξεχωριστή σχολική μονάδα, στο εκπαιδευτικό μοντέλο το οποίο βασίζεται στη συνεκπαίδευση. Μεταφέρεται η εμπειρία του Ηρακλείου.
Εκπαιδευτικό έργο, Σχολική ένταξη, Συνεκπαίδευση, Δημόσιο σχολείο, Περιθωριοποίηση, Σχολική διαρροή, Σχολική αποτυχία, Απουσία από το μάθημα, Παρακολούθηση μαθήματος, Παρουσία μαθητών, Ρομά, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες, Ηράκλειο Κρήτης
Spatial Coverage
Crete
Intended User Role
Professor
Notes
Η εισήγηση έγινε στις 8 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη Ιωαννίνων