Οι εισηγητές επικεντρώνονται στον απολογισμό των δραστηριοτήτων του Προγράμματος, προσπαθώντας να τις κωδικοποιήσουν σε δύο άξονες: (α) στις περισσότερο ή λιγότερο θετικές εξελίξεις μετά από τις παρεμβάσεις του Προγράμματος και (β) στις αρνητικές εξελίξεις. Η κωδικοποίηση αυτή αφορά τους άμεσα εμπλεκόμενους φορείς στην εκπαίδευση των παιδιών ρόμικης καταγωγής, δηλαδή το Δήμο, την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τη Νομαρχία, την τσιγγάνικη κοινότητα, τη μη τσιγγάνικη κοινότητα – δηλ. στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, αλλά και στα χωριά, στις περιοχές δηλαδή όπου υπάρχει τσιγγάνικη παρουσία-, και τέλος, τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες.
Σχολική διαρροή, Άτακτη φοίτηση, Σχολική αποτυχία, Σχολική ένταξη, Κοινωνική ζωή, Συνθήκες διαβίωσης, Απουσία από το μάθημα, Παρακολούθηση μαθήματος, Παρουσία μαθητών, Τοπικές αρχές, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, Σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων, Σχολικές και εκπαιδευτικές αρχές, Ρομά, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες
Intended User Role
Professor
Notes
Η εισήγηση έγινε στις 9 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη Ιωαννίνων