| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/662 http://repository.edulll.gr/662 |
|
Abstract | Η παρούσα Έκθεση Αξιολόγησης και Ανασχεδιασμού αποτελεί το τελικό παραδοτέο του έργου: «Εκπόνηση Μελέτης Αξιολόγησης Υλοποιούμενων Έργων, Ανίχνευσης και Εντοπισμού Πρόσθετων Αναγκών καθώς και Σχεδιασμού των Μελλοντικών Υποστηρικτικών Παρεμβάσεων για την Υλοποίηση της Δεύτερης Φάσης (2005–2008) των Προγραμμάτων της Ενέργειας 1.1.1.: Προγράμματα Ένταξης Παιδιών με Πολιτισμικές και Γλωσσικές Ιδιαιτερότητες στο Εκπαιδευτικό Σύστημα, του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ». Η αξιολόγηση προγραμμάτων ή επί μέρους τμημάτων τους, αποτελεί πρακτική που αρχίζει και υιοθετείται πλέον από το ελληνικό Δημόσιο. Επιβάλλεται, κυρίως, στα προγράμματα που συγχρηματοδοτούνται από τα Διαρθρωτικά Ταμεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σύμφωνα με τους Κανονισμούς που διέπουν τη λειτουργία τους. Η παρούσα έκθεση είναι σύμφωνη με τις κατευθύνσεις και τις υποδείξεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι οποίες έχουν εκδοθεί μέσω των αρμοδίων Γενικών Διευθύνσεών της. Η δομή της Έκθεσης αποτελεί ένα συγκερασμό των προδιαγραφών της προκήρυξης και των πλέον σύγχρονων αρχών reporting: την πυραμιδωτή διάρθρωση. Συγκεκριμένα, η Έκθεση διαρθρώνεται σε τρία Μέρη, όπως προσδιορίζονται στη Σύμβαση: α) Αξιολόγηση, β) Ανίχνευση αναγκών, γ) Σχέδια δράσης. Στο πλαίσιο του πρώτου μέρους, όπου αξιολογούνται τα πεπραγμένα στο διάστημα 2002 – 2004, ακολουθείται η πυραμιδωτή διάρθρωση, η οποία επιτρέπει την, κατ’ ελάχιστον, ανάγνωση των κορυφαίων κεφαλαίων από την ηγεσία των ενδιαφερομένων Υπηρεσιών και την παραπομπή των κεφαλαίων που ακολουθούν στα υφιστάμενα στελέχη, για μελέτη και έλεγχο. Τα αξιολογικά ευρήματα και τα συμπεράσματα βρίσκονται στην κορυφή, ενώ η ανάλυση και η στήριξη με τεκμήρια βρίσκονται στα κατώτερα στρώματα της Έκθεσης και τα Παραρτήματά της. Τα επόμενα δύο Μέρη της Έκθεσης, η Ανίχνευση Αναγκών και τα Σχέδια Δράσης, είναι διαρθρωμένα κατά κεφάλαια, που αντιστοιχούν στις τέσσερις ομάδες στόχου του έργου: μουσουλμανόπαιδες, αλλοδαποί και παλιννοστούντες, τσιγγανόπαιδες και ομογενείς. |
Author/Creator | ΡΕΜΑΚΟ Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Α.Ε. | Final Beneficiary | ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ |
Contractor | ΡΕΜΑΚΟ Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Α.Ε. |
Language | Greek | Date | 2005 |
Extent | 793 pages |
Subject | έρευνα πεδίου κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες αθίγγανος μουσουλμάνος εκπαίδευση για αλλοδαπούς εκπαιδευτικό σύστημα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση οργάνωση της εκπαίδευσης εκπαιδευτική πολιτική διδακτικό υλικό σπουδές εκπαιδευτικών γεωγραφική κατανομή κοινωνική ενσωμάτωση πολιτική της επικοινωνίας παιδαγωγική μέθοδος τεκμηρίωση επικοινωνία κοστολόγηση πρωτοβάθμια εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Keywords | Αξιολόγηση έργων, Ανίχνευση αναγκών, Σχέδια δράσης, Συνεντεύξεις, Εκπαίδευση μαθητών, Μουσουλμανόπαιδες, Μειονότητα της Θράκης, Παλιννοστούντες, Αλλοδαποί, Ρομά, Τσιγγάνοι, Ομογενείς, Εκπαίδευση ομογενών, Αξιολογικοί δείκτες, Παιδαγωγική προσέγγιση, Θεσμικό πλαίσιο, Έρευνα δασκάλων, Έρευνα μαθητών, Καλές πρακτικές, Σχέδιο δράσης, Δείκτες δράσεων, Χρονικός προγραμματισμός, Δράσεις δημοσιότητας | Type | Text (Report) | Deliverable Number | 4 |
|
|