|
Abstract | Περιλαμβάνονται τα παρακάτω κείμενα του εθνικού και κοινοτικού πλαισίου που περιγράφουν εθνικές και ευρωπαϊκες πολιτικές για θέματα ισότητας των φύλων και δικαιωμάτων των γυναικών : 1) «Εθνικές πολιτικές για τη θέση των γυναικών στην επιστήμη, στην Ευρώπη», Η ομάδα του Ελσίνκι "Γυναίκες και Επιστήμη", http://europa.eu/index_el.htm 2) «Ισότητα ευκαιριών για γυναίκες και άνδρες: εισαγωγή», Πηγή: http://europa.eu/scadplus/leg/el/cha/c00015.htm 3) «Nόμος υπ’ αριθ. 3488: Εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών...», Εφημερίς της Κυβερνήσεως, τευχ. 1, αρ. φύλλου 191, 11/09/2006 4) Καίτη Παπαρρήγα Κωσταβάρα, «Οι πολιτικές της ΕE για την αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών: Ενδοοικογενειακή βία και διεθνική σωματεμπορία», Κύκλος Σεμιναρίων «Ισότητα των φύλων και δημόσιες πολιτικές στην Ε.E. και τον ΟΗΕ», 24/01/2005 5) Ισότητα των φύλων, Πηγή: http://www.esfhellas.gr/index.asp?node=111. Περιλαμβάνονται τα κεφάλαια: α) Ορισμός-συνοπτική περιγραφή, β) Πλαίσιο αναφοράς-ιστορική διαδρομή, γ) Κοινοτικά και Ελληνικά κείμενα, δ) Οι εθνικές πολιτικές ισότητας, ε) το Γ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης 6) «Ισότητα ανδρών και γυναικών», Υπουργείο Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης. Γενική Γραμματεία Ισότητας: Απολογισμός έργου Μάρτιος 2004- Μάρτιος 2007, Πηγή: http://www.esfhellas.grindex.asp?node=111 7) Κράτσα-Τσαγκαροπούλου, Ρόδη, "Μέτρα κατά της διττής μορφής διακρίσεων που αντιμετωπίζουν οι μετανάστριες", Δικαιώματα της γυναίκας/Ισότητα των ευκαιριών, Ελλάς, 26/10/2006, http://www.europarl.europa.eu/news/public/default_el.htm Διατίθενται επίσης, μέσω των ιστοσελίδων του έργου (http://www.isotita-epeaek.gr). Στόχος της δημιουργίας του διαδικτυακού τόπου είναι: α) η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει το διαδίκτυο για πληροφόρηση, ενημέρωση και γενικά ενασχόληση με τη θεματική του φύλου, β) η εξοικείωση των εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων, στελεχών της εκπαίδευσης, συγγραφέων σχολικών εγχειριδίων, ερευνητών, δημοσιογράφων και όλων των ενδιαφερόμενων με τη χρήση του διαδικτύου σε συνδυασμό με την προώθηση της ισότητας των φύλων. |
Licencee | Πανεπιστημιο Ιωαννίνων |
Contractor | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
Language | Greek | Extent | 69 pages |
Alternative Web page | http://www.isotita-epeaek.gr/iliko.htm |
Subject | οργάνωση της εκπαίδευσης εκπαιδευτική πολιτική εθνικό δίκαιο κοινοτικό δίκαιο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης κοινοτική πολιτική-εθνική πολιτική ευρωπαϊκή σύμβαση Ευρωπαϊκή Ένωση Νομοθεσία ισότητα των φύλων ίση μεταχείριση βία θέση της γυναίκας πολιτικά δικαιώματα δικαιώματα της γυναίκας δικαιώματα του ανθρώπου ενδοοικογενειακή βία εργασία των γυναικών πρόσβαση στην αγορά εργασίας πρόσβαση στην εκπαίδευση πρόσβαση σε επάγγελμα λαθρεμπόριο προσώπων κυβερνητική πολιτική μετανάστης πρωτοβάθμια εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Keywords | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό, Υποστηρικτικό υλικό, Φύλα, Γυναίκες, Ίσες ευκαιρίες, Ανθρώπινα δικαιώματα, Θεμελιώδη δικαιώματα, Οικογενειακή βία, Σωματεμπορία, Ίσες ευκαιρίες, Επαγγελματικές δραστηριότητες γυναικών, Απασχόληση γυναικών, Μεταναστριες, Δικτυακή πύλη Ευρωπαϊκής Ένωσης | Spatial Coverage | Greece, Europe | Education Level | Υποχρεωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | Intended User Role | Student Professor | Notes | Ειδικό υποστηρικτικό υλικό, στο πλαίσιο του έργου "Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία". Στη υλοποίηση του έργου εμπλέκεται διδακτικό και επιστημονικό προσωπικό του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (ΠΙ). |
Type | Text (Report, Education , Guide, Leaflet ) | Scientific Coordinator | Μαραγκουδάκη, Ελένη |
Project URL | http://www.isotita-epeaek.gr/welcome.htm |
Project Notes | ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ-2000-2006 – Μέτρο 4.1 – Ενέργεια 4.1.1 "Προγράμματα υποστήριξης αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης γυναικών" – Κατηγορία Πράξης 4.1.1.δ "Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία" |
|