A- Ao A+
GR
Browse by "Author/Creator" : "Σκούλτσος, Σοφοκλής"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 1 to 10 of 10

Full textDateTitleOrganisation
201411η Διδακτική ενότητα.Τα σύγχρονα πολιτιστικά προϊόντα, χρήσεις της κληρονομιάς και της παράδοσης και παραγωγή της τοπικότητας ως μέσο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών τουριστικών προορισμώνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
201411η Διδακτική ενότητα. Τα σύγχρονα πολιτιστικά προϊόντα, χρήσεις της κληρονομιάς και της παράδοσης και παραγωγή της τοπικότητας ως μέσο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών τουριστικών προορισμών. Μέρος Α'Πανεπιστήμιο Αιγαίου
201411η Διδακτική ενότητα. Τα σύγχρονα πολιτιστικά προϊόντα, χρήσεις της κληρονομιάς και της παράδοσης και παραγωγή της τοπικότητας ως μέσο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών τουριστικών προορισμών. Μέρος Β'Πανεπιστήμιο Αιγαίου
201412η Διδακτική Ενότητα. Οι προκλήσεις για τον έμπειρο τουρίστα και οι περιηγήσεις του στον πολιτισμό ως σύγχρονη τουριστική επιχειρηματική δράσηΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20143η Διδακτική ενότητα. Οι βασικές αρχές και οι νέες τάσεις στην οργάνωση και διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20143η Διδακτική Ενότητα. Οι βασικές αρχές και οι νέες τάσεις στην οργάνωση και διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20144η Διδακτική ενότητα. Οι βασικές αρχές και η σημασία του στρατηγικού μάνατζμεντ για την ανταγωνιστικότητα των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20144η Διδακτική ενότητα.Οι βασικές αρχές και η σημασία του στρατηγικού μάνατζμεντ για την ανταγωνιστικότητα των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20145η Διδακτική Ενότητα. Οι βασικές αρχές και η σημασία της Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού στην περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20145η Διδακτική ενοτητα. Οι βασικές αρχές και η σημασία της Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού στην περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου



Showing results 1 to 10 of 10