Full text | Date | Title | Organisation |
| 2004 | Gypsies in hungary education | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Gypsy Identities in Europe: policy and research: Πρακτικά επιστηµονικού συνεδρίου (Ιωάννινα 2003) | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Kλειδιά και αντικλείδια | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2004 | Social marginalization, cultural diversity and education: teachers' representations of Greek-Gypsy identity | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2011 | Strong Performers and Successful Reformers in Education: Education Policy Advice for Greece = Καλύτερες Επιδόσεις και Επιτυχείς Μεταρρυθμίσεις στην Εκπαίδευση: Προτάσεις για την Εκπαιδευτική Πολιτική στην Ελλάδα | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2008 | Αγορά εργασίας και παιδεία | - |
| 2006 | Αναβάθμιση και επέκταση του θεσμού της εκπαίδευσης ατόμων με σοβαρά προβλήματα υγείας, που βρίσκονται για μεγάλο χρονικό διάστημα σε νοσηλευτικά ιδρύματα ή στο σπίτι, στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Ημερίδα | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών και Κινητικών Διαταραχών |
| 2004 | Αναλυτικά προγράμματα διδασκαλίας μαθημάτων για κωφούς και βαρήκοους μαθητές. | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
| - | Αναλυτικά προγράμματα σπουδών για μαθητές με αυτισμό. | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
| 2004 | Αναλυτικά προγράμματα Τεχνικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων (ΤΕΕ) Ειδικής αγωγής Α’ και Β’ Βαθμίδας. | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
| - | Ανθρώπινα δικαιώματα: Άρθρα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Ανθρώπινα δικαιώματα: Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Ανθρώπινα δικαιώματα: Κείμενα ιστοσελίδων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Ανθρώπινα δικαιώματα: Οικογενειακό δίκαιο: Βιβλίο σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Ανίχνευση επιμορφωτικών αναγκών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | - |
| 2007 | Ανίχνευση Επιμορφωτικών Αναγκών στην Τεχνική Εκπαίδευση | - |
| 2004 | Αντιστάσεις στον εκπαιδευτικό αποκλεισµό: Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών με ρόµικη προέλευση 1997-2000: Πρακτικά 4ου επιστηµονικού συνεδρίου (Ιωάννινα 2001) | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Αξιολόγηση – Πιστοποίηση του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης | Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠΕΔΒΜ) |
| 2003 | Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής παρέμβασης στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού παιδιών Ρομ: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2005 | Αξιολόγηση υλοποιούμενων έργων, ανίχνευσης αναγκών και σχεδιασμού μελλοντικών παρεμβάσεων της ενέργειας 1.1.1 του ΕΠΕΑΕΚ για την διαπολιτισμική εκπαίδευση: Τελική έκθεση | - |